17.21

2008-10-07 ♥ 17:22:16 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Är lika pigg som en död fisk. Jag höll på att somna när jag satt på stolen och pluggade. Tror till och med jag gjorde det i någon minut. Geografin är jobbig, inge svår men jobbig. Gillar inte att plugga. Korta meningar här.

Ska träna ikväll igen, ska blir skönt. Det är bra att man har kommit igång liksom. Söndag, tisdag, torsdag och så springer jag på de lördagar jag hinner så nu tycker jag att det borde bli resultat, vill att mina klena små armar ska få sig lite muskler. Fast det kanske blir lite svårt eftersom att jag inte tränar styrke, men ska kanske börja med det på onsdagar om Johan skaffar ett kort där. Vill inte gå själv.

oherregud. Jag sitter och kollar igenom bilderna på pappasdator och jag skrattar så att tårarna sprutar. Ser ut som världens fettberg på vissa bilder. HAHAHA, tyvärr får ni inte se dem. Så skulle jag skämmas i all oändlighet.


jag missbrukar detta kort. :) Ni får stå ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0