Lussebullar!

2008-11-16 ♥ 17:01:32 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Har haft en mysig dag här hemma, legat i soffan och tittat på film. Så skönt.

Det börjar bli jul nu, mamma har börjat med lussebullar.. Lite tidigt kanske, men annars skulle vi inte hinna baka allt typ. Haha, Vi får låta bli bullarna i typ två veckor tills första advent. Men det bästa är ju att nu så kan jag ju äta, iaf smaka på "riktiga" mjöliga lussebullar. Sedan får jag väl gå över till Gustavs lite-halvtorra-men-helt-okej-bullar. Synd att vi inte hinner med pepparkakor.. Kommer sakna dem. Men jag har ju faktiskt en chans på 3 % att jag faktiskt inte är gluten. Så vi får hoppas det ;)

Men nu ska jag äta mat.

Här var en riktigt het bild på johan..... och mig. hahahah x)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0