Mardröm

2008-05-25 ♥ 17:09:51 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hej!
Så här varmt har det inte varit ute på länge, det var 18 i morse (11.00 tiden), sen i solen så höll jag och Johan på att döö. Vi var nere på Faggafältet och tittade på när en av J's kusiner spelade någon fotbollsmatch. Vet inte om han vann eller inte, för vi åkte hem lite tidigare. Jag lagat mat till oss båda, man är väl en mästerkock, det blev pulvermos och skinka. För att piffa upp det lite hädde jag på alltipiff krydda. För att göra så att moset inte skulle vara så torrt, hädde jag i lite smör. Hahha, johan tyckte de såg snuskigt och fett ut. Men det var gott.

Drömde en mardröm i natt, hua va hemsk den var. Det var någon slags "kraft" som försökte döda mig, jag var helt ensam för mamma, pappa & Gustav var uppe i stugan, alla kompisar var borta. Utom gabbi men henne fick jag inte tag på. Jag irrade runt och sprang omkring i skogen, var jätterädd och sådär. Precis som det är på skräckfilm, hua. Sen kom jag till nån stuga med en gamal tant, jag frågade om jag fick äta middag med henne.. Det fick jag ju, men så hittade den där som föskte döda mig så bilar kom slungandes, hela huset försvann. Men tanten dog aldrig. Trotts alla pinnar och stenar hon fick i huvudet. Jag mistänkte att det var nåt skumt med henne.. Sen så ringde telefonen och jag vaknade med ett ryck och tur var väl det. Jag var verkligen dörädd. När jag vaknade märkte jag att jag hade klängt mig fast vid johan, omedvetet. Var alldeles svettig för mig hemska dröm hade ju skrämt livet ur mig.



Kommentarer
Postat av: André

haha, vilken mardrömm alltså :D

2008-05-25 @ 22:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0