tre dåliga saker

2008-05-31 ♥ 12:24:18 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hejsan..
Synd att det inte är strålande sol, jag som hade mina planer.

Hur som helst så har jag inte piggnat på mig, inte det minsta. Osså måste jag åka och handla, det känner jag verkligen inte för. Det sista jag känner för. Men måste köpa nån fisk som mamma skulle ha tills de kommer hem på söndag och så måste jag köpa strips. För de som vi har i frysen kommer inte räcka till mig och Johan.

Dessutom har jag fått, tre fucking finnar på hakan. Det ser hemskt ut, jag hatar finnar, jag verkligen hatar dem. Ska försöka göra nåt de sen, ska göra en ansiktsbehandling samtidigt som jag badar. Hoppas att de försvinner tills på måndag, vilket inte är ett dugg säkert. De följer nog med enda till nästa helg. Så typiskt. Neeh, nu ska jag nog ta och äta lite lunch. Börjar bli hungrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0