tråkteater

2008-05-20 ♥ 16:14:02 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Jag ångrade att jag åkte till skolan idag. Helt onödigt. Vi hade ju ingen bild eftersom vi skulle på den där värdelösa teatern, och vi behövde inte heller komma tillbaks till svenskan.. Kom på när vi redan satt på bussen att vi lika gärna kunde ha åkt hem. Men då var det ju försent, hehe. Den sög, teatern alltså. Gillar inte teater över huvudtaget för alla är lika töntiga och jobbiga. från början var det fullt i den lilla salongen. Sedan så vart de paus och ungefär hälften av publiken var borta. De enda som var kul som jag riktigt skrattade åt var åt Linas mage som kurrade, BRRRRRRRRR. Hahha, teatern var inge kul alls. TrisssssT.

peace out



Kommentarer
Postat av: Lina

Pinsamt! haha jag var jätte hungrig x)

2008-05-20 @ 17:53:25
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0