sunny day

2008-05-12 ♥ 13:05:34 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Har nyss klämt i mig en pirog, men är inte riktigt mätt. Kan ju bero på att jag åt så sent jämförelsevis med frukosten? ;D Men ska nog gå och ta en banan eller nåt. Kollade på Die Hard förut, så det tog ju tid innan jag kunde äta. filmen var typ två timmar, men ca: 1 timmes reklam. Snacka om att reklamen förstör, och så mycket tv-tid som kanalerna missar. Alla borde köra som SVT, och bojkotta reklamen. För det är ju ändå ingen som tycker om den, jag trycker alltid bort när det blir reklam och jag vet att många många andra också gör det. Det skulle vara lite roligt att se hur många som alltid kollar på hela reklamen. Säkert några lata som inte orkar sträcka ut handen och hämta dosan. Så dom sitter hellre och checkar på tråkreklam för att de inte orkar byta än att sitta och kolla på nåt vettigare. jajja, deras liv.

Själv så börjar jag om ca 50 minuter, skönt att slippa skolan en stund.. lite drygt kändes det ju att åka hem direkt när man kommit dit. Men sånt är livet. Funderare på att sjukanmäla mig, kände att jag inte orkade åka tillbaks, men det är lite bra jag går. Vi ska ändå börja med något nytt på historian. neeeee juste. Vi ska ju jobba själva för Anna är borta, jippiiii. Skulle kunna gå hem då också, men det är ju ingen mening.. Ska ju träna halv fyra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0