stressdag.

2008-05-29 ♥ 15:56:23 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hejhej!
Jag vet inte vad det är, men jag känner mej helgalen idag. Skön känsla, var så trött imorse så all energi kommer tillbaks till mig nu. Är nog övertrött, haha. Var hemma hos johan och hämtade mina grejjor från igår/idag. För väskan var så tjock så orkade inte ha med mig den på skolan.

Jag och emelie for och flängde fram och tillbaks mellan vårdcentralen/Ungdomsmottagningen (p-pillers hämtning)/Ica/apoteket/UM igen/Ica och till skolan. Det blev stressigt kan jag lova, skulle jag hålla på i den här takten skulle jag tillslut få magsår. På tal om magen, jag har faktiskt ont i den, en sån där mooolande värk, om ni vet vad jag menar? Pain. Men det går väl över det med.

Nu ska jag typ snart börja laga lite mat.. Jag är snäll med min family.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0