stanna hemma?

2008-05-19 ♥ 13:19:03 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Åh, jag känner bara för att stanna hemma resten av dagen och ligga under ett varmttäcke och titta på film. Men icke, jag ska fara till skolan (igen) för att ha historia.. Tråkigt. Det regnar ute, iaf duggar och det blåser jättemycket. Hatar att åka moppe när det blåser, känns som att man ska följa med. Och det blir ju så himla kallt, vill ha bil. En varm en med rumpvärme, de vore fint de, just nu. Men det spelar ju ändå ingen roll om jag stannar hemma måste ändå åka dit bort, har träning. Tröttsamt. Så jag får väl ta och pallra mig iväg dit bort. Börjar om en halvtimme, så jag åker om 20 minuter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0