söndaggggg.

2008-05-18 ♥ 12:46:13 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har suddat ut allt flera gånger. Vet inte vad det är med mig idag, har varit helkonstig. Men det måste man väl få vara någon gång. Eller?  Måste ta bort mitt nagellack oxå, snacka om att det är slitet och fult just nu. Men orkar inte. Ska köpa ett nytt på ikea idag, såg ett asfint på phasion. Det ska få följa med mig hem. Sen ska jag väl kolla lite på grejjer på de affärerna som jag fick presentkort på. hah, ska gå med papi. En ovanlig upplevelse. Lite kvalitetstid. x)

Ikväll kommer min faster och kusin, de kunde inte komma i onsdags då jag fyllde år. Så de kommer ikväll istället. Det blir bra det, men nu ropar mamma att maten är klart. Så see yah,

fuck kom på spanskan. den ligger så fint i mitt skåp... i don't care right now.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0