rött är sött.

2008-05-28 ♥ 18:19:45 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag är ett big fan av nagellack i alla möjliga färger. Har tyvärr inte så många olika eftersom att alla typ stelnat. En av mina favvofärger går inte ens att måla, det blir som fläckigt eller vad man nu ska säga. Men har en favorit som är helt ny inköpt, den är typ rosa, jag älskar den! Jag tycker det känns tomt om jag inte har någon färg alls på naglarna så brukar måla på genomskinligt, då ser det mycket bättre ut och det känns väldigt mycket bättre. Förut så fick t.ex. rött nagellack mig att tänka på gamla tanter med långta naglar. Det var ingen hit. Men nu gillar jag röd så det skriker om det. Tänk vad man kan ändra sig på bara nåt år. Allt ändras på ett år, även trotts att jag inte märkt det så har jag med stor sannorlikhet förändrats, både utseendemässigt och personligt sen jag började gymnasiet, inte mycket kanske. Men pytte. Kollar man på sig själv från sjuan så kan man inte fatta att jag såg ut sådär och tyckte att jaa, det var väl rätt okej ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0