pigg

2008-05-20 ♥ 09:04:09 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

hola, ¿que tal?
Jag har sovit som en gud inatt. Johan sov här och vi slocknade kanske halv elva om inte tidigare. haha, så vaknade vi av mobilen tio över åtta. Utvilad till tusen, men är seg och har lite ont i huvudet. Ett tecken på att jag sovit liiiite för mycket. Men man klagar inte, idag kommer jag inte vara trött iaf. Faktiskt nu när jag tänker efter så var det länge sedan jag var trött på skolan, länge sedan jag klagade på det. Haha, tur är väl det. Måste vara jobbigt för mina kompisar. hhahh

jag skulle vilja göra nåt åt mitt tanjentbord. Eftersom att det är vitt så ser det ju mer smutsigt ut än vad det skulle göra om det var svart. Men det är damn på insidan av tanjenterna och dam mellan "skyddsplasten" runt omkring (inte på knapparna). Det ser inte så vackert ut, därför borde jag kunna damma av de på något sätt. Men på vilket sätt, ja det har jag ingen aning om.

Det är teater idag, vi ska kolla på esteternas teater. Så vi missar bilden, rätt skönt. Känner inte för att måla idag, även om det inte är så svårt. Men får jobba som attan (lägg märke till attan, HAHA?) nästa vecka istället så man hinner bli klar lixom ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0