på smällen

2008-05-23 ♥ 15:09:56 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hejj!
Här sitter jag med världens slappar kläder, pappas tröja och mukisar & håret i en toffs. Länge sen jag var såhär slapp och jag gillart. Har varit på ica med mamma och bror, köpt glass, andra småsaker och jaa, godis. Jag som inte skulle äta nåt. HAhah, så bra gick det. Fast är inte sugen, men nån liten fjutting lär jag ju äta. I don't care. Jag har en kille så varför bryr jag mig. höhö.

Har nyss kollat på "på smällen". jag tycker att den var bra, lite småtråkig lite här och där. Men helt ok. Det är en ungdomsfilm iallafall. Man kan inte tro att den ska vara från 15. Men det är den. Det är rätt så mycket drugs och sån shiet säkert därför.




Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tyckte på smällen var jätte dålig, haha.

2008-05-23 @ 17:03:48
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0