öhm

2008-05-15 ♥ 14:28:03 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

kom nyss hem och börjar åter få ork i kroppen igen, efter en tråtbit och ett äpple.. Kände mig sådär död inombords och allt var cp. Jag blir konstig när jag bli såhär. Tystlåten, tråkig och nedstämd. Fast som tur var så blidde det så när jag skulle gå hem. Inte under dagen. haha, jagoch emelie spelade gh och nåt bildspel i uppehållsrummet. haha, va vi sög. Sen skulle vi leta efter GH när vi hade spelat klart bilspelet men vi hittade de inte. Folket som satt där måste ju ha trott vi va cp eller nåt. Där gick vi och kollade runt, tills jimmy slutligen sa. Spelen är i biblioteken. Amen jaha.

Hela veckan har varit seg och vi har inte gjort nånting, ingenting verkligen. Som nu, jag borde väl vara i skolan. Men ingen lärare innebär hemgång efter närvaron är tagen. Kunde ju för min egen skull vart smart och ta med mig histora boken hem och jobbat, men känded att jag inte orkade. Vill bara lägga mig i soffan och kolla på tv. Vill ligga där resten av kvällen. Vilket inte går för sig.. Ska ut och springa, med min ipod. Eller om jag följer med emelie på den där v.i.p. kvällen på MQ. Får väl se vad jag gör. Trött är jag iaf. nä, nu ska jag inte trött ut er med ännu mer text. Det får räcka för stunden. hha, tack för moi.

Mina rubriker är alltid cp, kommer aldrig på nåt bra som passar inte på det jag skrivit..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0