mys

2008-05-05 ♥ 19:51:12 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Nu kan jag äntligen pusta ut. Måndagen, den värsta dagen i veckan är slut.
Det är verkligen värst för mig, skolan börjar ju åtta och slutar fyra, direkt träning, hem och kasta i mig maten, tillbaka till tennisen för att tjäna lite cash och träna småbarn. Sen hem. Det är så himla häktiskt, men vad gör man. Money, money, mone. Det är de jag tänker på.

Men annars så gick analysen bra, bättre än vad jag kunde tro. Vi får välan se hur det gick, vad det blir för betyg med andra ord ^^

Har även suttit ute i solen nästan hela dagen, mina armar, hals och bröst har fått sig en omgång. Det är så rött så man ser vart t-shirten slutat. Så nu klias det, har ju mina soleksem jag. Får de väldans lätt i den första solen, men det är sånt som man får ta. När vi satt där ute kommer en kille ute och börjar babbla om att hans kompis som är tsm med en tjej och har 4 ex som han är bra kompis med, tjejen är svartsjuk. Varför är hon det? Vi blev lixom paff, kollade lite på varandra, fnissade och svarade. haha, sen började han surra om att eftersom att Camilla och Lina satt närmast varandra så var de förmodligen bästakompisar, vilket stämmer och jag som satt en liten bit ifrån lina var utstött. hah. Han frågade även Camilla om solbrillorna, vad hon var för typ. Dominant blev det. Han frågade vem som bestämde mest. Jag och Lina kollade på Camilla ^^ haha. Killen brukar gå omkring med kaffekoppar och mackor. han hade en normalröst, om man tänker på hur han ser ut och är. ^^ Roligt vare iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0