morgonen efter kvällen före

2008-05-15 ♥ 08:09:27 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

tjena mittbena.
Somnade tidigt igår kväll så jag vaknade av mig själv vid sjusnåret. Helpigg, men jag låg och softade i sängen tills halv åtta, kollade på nån serie på trean. Ha för mig att de va ensamma hemma, men jag fattade inte ett skit av den. Så jag målade naglarna.

Idag är det en jobbig dag.. Vi börjar 9.20 och slutar 16.00. Däremellan har vi långrasten som jag hatar, finns inget att gö. Orkar inte sitta i uppehålssrummet och lyssna på när folk spela guitar hero, man börjar bli liiiiite less.... så får jag inte heller glömma bort att ringa ett samtal, very importante. Så hoppas att jag får en tid under dagen innan 12.20. we'll se.

Näe hörrninini, ni måste jag lägga på en rem och sminka mig. Fast det är lugnt såg jag nu, klockan är bara tio över åtta. Sitter nog här i nåra minuter till. Vi hörs sen, bye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0