morgon

2008-05-21 ♥ 09:17:38 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

hej!
jag har nyss käkat frukost och läst tidningen. Har faktiskt börjat med det nu, brukade aldrig och då menar jag aldrig läsa den förut. Men nu när jag äter frukost själv större delen av veckan så är det så tråkigt att bara sitta där utan att göra ett skit. Så då läser jag det. Och nu vet jag faktiskt vad som händer runt omkring i världen och i Sverige. Annars kunde jag vara typ tre veckor efter och säga, hörde du om den där orkanen i USA, eller nåt. Hahah, Det är väl typsikt.

Var faktiskt duktig att springa imorse.. Jag springer ju som ni vet (och om ni inte vet så vet ni det nu) tre gånger i veckan utöver mina tennisträningar och jag har inte sprungit en enda gång hittils så det var dags idag. Annars hinner jag inte med mig. För har ingen lust att göra det på fredag. Haha. see yaah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0