mhm..

2008-05-13 ♥ 19:08:28 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Jamen tjena.
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men något måste jag väl komma på antar jag. Börjar vänja mig med håret nu och luggen, eller det är väl luggen jag börjar vänja mig med. Ser inte lika hemsk ut som jag gjorde förut.. Men det var väl bara en chock, hade ju väldigt lång lugg förut.. Nedanför näsan så det är ju lite skillnad. Men faktiskt så börjar jag tycka att det ser snyggt ut, haha. Men johan tyckte jag såg ut som ett litet barn. Då blir man ju glad, jajja,då får han väl tycka de då.

None



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker det är snyggt!

2008-05-13 @ 20:43:25
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0