måndagsmornar

2008-05-19 ♥ 07:51:50 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej!
Jag gillar inte måndagsmornar för då vet man att det är som längst till helgen.. det gillas inte, man borde gå i skolan i typ tre dagar och sedan vara ledig i 4. Det vore perfekt det. Hihi. man kanske ska sattsa på att bli en politiker, den enda chansen att ändra på det där. Men även om jag nu skulle bli en politiker så skulle jag nog skita i skoldagarna.. Det som inte berör mig bryr jag mig inte om. Haha, så det skulle vara meningslöst.

Ja, spanska direkt på morgonen, inget som jag ser framimot direkt. Men snart slut på terminen och alla a-kurser ;O så det är bara att kämpa på. På historian måste jag jobba som satan. Ligger efter nå fruktansvärt och har ingen lust att jobba hemma under helgen..... Men det kommer jag nog måsta göra ändå. Jag som är så dåligt på att jobba hemma. Gör en massa andra saker istället för att göra det jag ska.. Typiskt. jajja, det fixar sig nog ska ni se.

tennisträning efterskolan då, orkar inte riktigt just nu. Men det blir väl andra bullar  sen, hoppas Richie är snäll och gör det inte så jobbigt. Haha. sen ska jag tränat småttingarna sen äntligen kan jag lägga mig i sängen och kolla på tv. Blir nog ingen mer uppdatering idag. Men vi får väl se. måste kila, börjar snart. Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0