lugnt,

2008-05-06 ♥ 09:45:13 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Godmorgon!
Här har vi tröttaklubben. Även trotts att jag sov länge idag. Kunde ha sovit längre ser jag. Nästa vecka ska jag kliva upp klockan nio. Inte halv.  Men jag är en sån där som måste ta det svinlugnt på morgonen, gillar inte att stressa. Sitter länge vid matbordet och käka skorpor och läsa tidningen. Så jag kliver alltid upp tidigare än jag egentligen behöver. för nu sitter jag här, med en halvtimme kvar att inte göra någonting på. Men det är skönt att ta det lugnt.

Gräset i slänten framför mig börjar bli sådär härligt vårgrön, lite gamalt tort beige gräs kvar. Längtar så mycket tills alla träd får löv, när häckarna får blad, när blommorna börjar blomma och när äppelträden står i blom.

Näe, nu får ni ha det så bra. För nu måste jag kila.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0