lördag morgon

2008-05-17 ♥ 11:01:59 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

God morgon.
Har nyss ätit frukost, vi hade tyvärr ingen yoghurt så de blev bara mackor. Men jag blev mätt ändå, tror jag. Känner inte det så bra, bara när jag är jättemätt så känner jag det. Men aldrig när jag är lagomt mätt. Konstigt, känner nästan aldrig hungerkänslarn heller. :P Fast nu på sista tiden har den kommit fram mer och mer. hahha

Jag och mamma skulle egentligen på Birsta.. Men hon har så ont i benet (ichias), så hon kan knappt gå. De va ju inte bra, var sugen på en shoppingtur. Men vi ska nog dit imorn istället.. Måste ju byta min film, och när man ändå är där så kan man ju köpa lite nya kläder. Är sugen på det.






Jag hoppas, jag hoppas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0