Late.

2008-05-26 ♥ 19:33:13 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej!
Äntligen kan jag andas ut, huwa va jobbiga dom här dagarna är. Fick stressa som en tok för att hinna i lagom tid till min träning eftersom att historian aldrig tog slut.. Sen gick det pissit värre eftersom att jag inte hade bollat in eller något. Jajja, sen åkte jag och tränade småbarnen. Inte lika drygt som det brukar vara för nu lekte de mest. Skönt må jag säga.

Ikväll ska johan sova här, gillar det jag. Allra bäst är det precis innan man ska sova, när man ligger så nära och gosar sönder. Det är livet det. Nejj nu hörrni måste jag gå och äta något. Min mage skriker av hunger, eller ropar iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0