jogging

2008-05-03 ♥ 17:05:31 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Godagens!
Har nyss kommit in från en jobbig löprunda.. Åhujaja säger jag bara. Snacka om att jag kämpade. Det var stekhett, solen gassade rätt i ansiktet och det blåste ingenting. Det var helt vindstilla, snacka om skönt när jag kom till ett ställe där det för en gångs skulle var skugga. Solen stog så högt upp på himlen så det var typ ingenstanns där solen inte sken. På slutet när jah knappt hade någon ork kvar i mina små ben så sprang en gubbe om mig med vattenflaskor runt midjan. Hade en sån stor lust att ruscha ikapp honom och sno en av flaskorna. Men det gjorde jag ju inte ^^ Men jag kämpade mig igenom allt, det gjorde jag därimot. Undra hur långt det kan ha varit, iaf 6-8 km. Närmare 8 än sex.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0