jaao

2008-05-11 ♥ 18:22:34 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Nu har jag nyss ätit, himla gott. det blev köttfärslimpa och potäter. hah. sry för den dåliga uppdateringen. Men det har inte funnits någon tid till att sitta här och uggla. Tråkigt folk vare inne på msn också, men vad gör man.

Har haft en väldigt bra dag, vaknade ju upp bredvid älsklingen så det kunde inte börja bättre. Morgonpigg som jag är så slog jag upp ögonen och bestämde mig för att nu räckte det med sömn. halv elva var klockan då, men vi gick och la oss seeeeeeeent igår kanske tre, halv fyra. jajja, hur som helst så hade vi roligt igår . HAHA, funfun. hihih


vecka 20
Mån: träning 15.30-17.00, småbarns träning 18.00-19.00
Tis: Ut och vandra med Emelie
Ons: MIN FÖDELSEDAG
Tors: Löpning
Fre: no plans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0