ingen mentor

2008-05-13 ♥ 10:33:45 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Det blev ingen mentor, så tur man kan ha det. yeyy. Men nu är det en och en halv timme tills jag börjar och jag måste hitta något att fördriva tiden med.. här kan jag ju inte sitta och dega så länge.. Får väl kocka ihop nån mat. Men det har jag ingen lust med, så det blir nog nudlar. haha, inte spec sugen på de. Men ajja. nåt måste man ju äta.

Imorron fyller jag år, jag hoppas verkligen att jag får en ny plattång för som ni vet så är ju min pajj, sprickor rakt över keramikplattorna. Så hoppas verkligen att jag får det, annars får jag väl köpa det själv. Finns ju billiga som fortfarande är bra. Hade inte tänkt köpa nån megadyr för 1500 spänn. De billiga funkar minst lika bra, iaf nästan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0