Idag

2008-05-04 ♥ 20:40:29 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej.
Det blir ett sent första inlägg idag ^^ hah. Men man kan inte alltid ha tid med allt. Dagen har rullat på i en hisnande hastighet. Vaknade hos johan, det finns inget bättre än att vakna upp bredvid sin älskling. Gillar även att vakna av att han drar mig emot sig, eller kryper närmare med armarna omkring mig. Jag älskar det.

När jag väl vaknade så var jag pigg och allert. Men inte Johan, så jag satt igång GTA 4, det nya. Spelade, skitroligt spel de. Hoppas Gustav köper det snart. Det blev frukost för min mage skrek. Sedan efter ett tag åkte vi hem till mig, hoppade studsmatta, åt lunch och hade kulkulkul. =) Det är så roligt att dela sin glädje med någon man verkligen tycker om. Jag älskar verkligen honom, det ska ni veta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0