holy crap

2008-05-12 ♥ 08:53:29 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

gomorron.
Vilken onödig dag, först fick jag plåga mig ut i kylan och iväg till skolan. Det va verkligen iskallt, det stack i kinderna när jag susade fram snabbt som vinden. hahah. Men om man inte åker moppe är det hyffsat varmt, jaa, inte om det blåser då. Det är som värsta vårvädret idag, bitande kalla vinder, mycket blåst och sol. hoppas på varmare mot eftermiddagen så kan jag ju sola innan jag åker till skolan igen.

jenny, min spanskalärare är sjuk som vanligt och kommer vara det resten av veckan. Så där satt jag, ensam i klassrummet för alla andra var ännu senare än mig. Jag som trodde att jag var sist. Men icke. ja, så vi skulle jobba på. Men vi kan ju inte jobba utan nån lärare, fattar ju inte mycket. Erik, studierektorn som kom och släppte in oss (MIG) sa att jag skulle sätta mig i biblioteket för min egen skull. Jag fick absolut inte sitta ute i korridoren för det var surrit och jag skulle inte ha någon arbetsro. Men kiss my as, klart jag har. Men jag gick till bibblo ett tag och när jag läst igenom texten duktig som jag är, så åkte jag hem. Fanns inget mer för mig att göra....

Så nu sitter jag här, min nästa lekion börjar 13. 50 så det är ett antal timmar kvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0