hola

2008-05-08 ♥ 08:45:59 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Guten morgen.
ja, här sitter jag igen, gör inget speciellt, läser lite bloggar, bilddagboken osv. Det gamla vanliga. Fast idag har jag till och med hunnit städa mitt rum nu på morgonen. Det var så hemskt stökigt, med kläder utspridda överhela golvet, gympa väskan på bordet med utslängda kläder runt om kring. Men nu ser det fint ut. Om Johan bara kan hämta hem sina kläder så ser det ännu snyggare ut, de får nämligen inte plats i min garderob. Det är proppad, för jag en pyttepytteliten, den försvinner nästan in i väggen. nejdå så lite är den inte, men LITEN. Funderar på att köpa mig en ny en.

Idag börjar jag tjugo över nio, så tänkte åka hemifrån typ tio över. Om 25 minuter. Men innan jag åker måste jag leta reda på mitt sjukbricka eller va de heter, den där vita ni vet som man ska ha med sig på sjukhus och vårdcentral? Jag hade tur, det är inte någon strejk på Timrå Vårdcentral. TUR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0