hemma igen.

2008-05-13 ♥ 13:39:43 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

tjena!
Det var ju en lätt avklarad dag. haha, åkte dit till tolv för att göra provet och åkte hem tio över ett. Najs det, men olle sa att efter två timmar i matte blir man trött och slut i huvudet så vi kunde gå hem för dagen. Hih, tur man kan ha. Jag är inte ett dugg slut i huvudet, men man klagar inte för vem vill gå i skolan när man kan slippa? Provet gick väl sisådär, får väl G iaf.

Snart kommer Emelie, vi ska ut och powerwalka.. Haha, få se hur länge vi håller tempot uppe, det brukar ju rinna ut i sanden som man säger, den första biten går man på som bara den och tillslut gå man i samma gamla sega gåtempo utan att man märkt att man kommit ner dit.

Tror jag ska ta med kameran ut, måste ju knäppa lite nya bilder.. Så att det kan hända nåt på min bilddagbok och inte bara samma gamla sketna bilder. Men är man lat och inte orkar knäppa nya så blir det inte heller några nya. Ska försöka bli lite ändring på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0