hellu

2008-05-13 ♥ 08:36:20 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

God morgon..
Johan ligger där nere och sover så sött, fast han vaknade ju när jag klev upp. Men han har kanske somnat om. gullungen. Ja, har nyss tagit fram frukosten så ska äta strax. Det skulle vara bra om min mentor kunde svara på mitt mejl som jag skickade till hon igår. Vill helst inte ha någon mentorssamling i fem minuter och sedan gå på äckleskolan och vänta i och och en halv timme. För bilden är inställd pga. nationella i matte. Ni får önska mig lycka till. Jag har tyvärr en känsla av att det inte alls kommer att gå speciellt bra. Men jag hoppas på det bästa.

Idag har jag förresten namnsdag. Det är Linnéa dagen. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0