hello mtf's

2008-05-31 ♥ 09:47:25 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

God morgon.
Nu var det länge sedan jag var såhär trött, ögonen liksom bara hänger. Hade behövt sovit minst två-tre timmar till. Men det gick ju inte för sig. Johan skulle upp nio för att dömma nåra fotbollsmatcher. Tänkte igår att ja, men jag kan väl offra mig då. Höhö, ångrar mig lite smått, iaf nu på morgonen. Ångrar inte kvällen, mys.

Annars, tidigare under kvällen så var jag med Emelie, vi gjorde väl inte så speciellt mycket spelade lite guitar hero och GTA 4. Vi försökte hitta en hora, men kunde inte hitta nån. Vi va lixom på stripklubben både på natten och på dagen, men ingen hora inte. Sedan kollade vi oxå på talang finalen, den där pianokinesen skulle ha vunnit, inte tjejen. Så typiskt är det alltid, om det är en jätteduktig liten tjej som sjunger, då vinner hon. Kinespojken var ju i alla fall en talan. För liksom hur många kan spela som han gör? Och när han bara var 11, eller vad han var.

Synd att det är dis, men ska nog skita idet och sola ändå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0