helg

2008-05-16 ♥ 15:21:30 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hallå.
Är med Johan nu, va länge sedan. Har saknat min lilla älskling..

Har varit en slapp/onödig dag.. Var på svenskan i typ 50 minuter sen så åkte vi till stan för att kolla på estetarnas dansuppvisning. Lång och dryg. Men de var bra på att dansa, men gillar inte dans så mycket så de va lite tråååkigt. Sista låten tog ju aldrig slut kändes det som. Men det gjorde den och vi åkte tillbaks till skolan och åt. Min brunsås var kall mycket gott.... eller inte. Gympan va tråkig, vi satt bara i gymmet, gjorde lite övningar sådär.. Lina blev emo. HAHA, ett riktigt emo.heheh

Ska vara med Emelie och Gabbi ikväll =) de ska bli fun.








Kommentarer
Postat av: Lina

jag var emo som fan haha xD

2008-05-16 @ 17:08:59
URL: http://linahjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0