har ingen aning

2008-05-28 ♥ 09:58:11 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hejsansvejsan.
Det ser inte ut att bli riktigt lika fint väder som det var igår, synd det. Men det är sol i alla fall, med en hel del moln.. Ja, idag har jag spanska, sista timme oxå dessutom. Det kan ju inte bli värre. Vår vikarie bryter på danska eller tyska, så man hör inte ett piss av vad hon säger. Jag hörde inte ens vad hon hette. När hon läste texten för oss på spanska lät det som ryska. Inte roligt, dessutom har vi dubbeltimme i matte där vi inte behöver jobba mer, eller aa. Vi ska inte ha nåt mer prov.

Nu känner jag mig mycket mycket bättre, lite snuvig bara. Så ikväll blir det träning inkl. löpning. Springer nog hem, inte så långt, men en bit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0