godmorning

2008-05-23 ♥ 07:45:32 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

God morgon.
Sitter och och skriver en liten snabbis. Har liksom inget annat att göra. Det hällregnar, jag ska åka moppe. huhh. Men hann inte med bussen så det sket sig ju riktigt rejält. Så får väl hä på mig ett par överdragsbyxor. Inget som jag gillar, men man blir ju iaf inte blöt. Det är ju huvudsaken, kul att komma dyngsur till skolan, nejnej. Så det blir överdragsbyxor för min del.

Igår sprang jag en mil. RIktigt stolt över mig själv. Gick inte en enda gång och jag höll ett bra tempo. Men har ont i benen idag, haha. Men det är skönt. Sådär träningsverks skönt!

idag slutar jag halv tolv, SKÖNT!

None



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0