fruktsallad

2008-05-09 ♥ 18:21:13 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Har faktiskt sätt fram emot den här kvällen, ska bara vara hemma. Helt själv. Ibland behöver man det, i alla fall jag. Har varit här och där de senaste månaderna. Det var länge sedan jag egnade en hel fredagkväll bara åt mig själv. Ska göra ansiktsmask och fruktsallad. Inte är jag sugen på godis eller nåt sånt heller, otroligt. Vill bara mumsa i mig fruktisen med vaniljglass till. Det är lockande att ta en sväng till Ica och köpa jordgubbar. Men tror jag ska skippa de, åt  btw min första jordgubbe alldeles nyss. Synd bara att jag inte kunde äta mer. Men mamma skulle ha de till efterrätten imorron (får främmnde) så kunde inte äta nåra mer. Trisst. Det är ju så underbart gott. Min favofrukt på sommaren, fast hallon ligger inte långt efter. :) Mums




Det går inte att lägga in bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0