fredag morgon

2008-05-09 ♥ 07:30:04 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

¡Hola!
Då var det fredag, veckans näst bästa dag, efter lördagen. Idag ska jag äntligen klippa håret, det är som en enda stor och risig tova. Usch! Så det kommer kännas så skönt efteråt. Lite tråkigt är det ju också, har ju fått rätt långt hår nu. När jag klipper mig senare så blir det ju kort igen. Det är ju så mycket som är slitet, så mycket måste klippas..

Jag fick inget jobb på SCA, men jag är lika glad ändå. Har ju redan ett på Metso Paper och ett på tallnäs, men är inte sådär jättesugen att jobba på det där åldersomshemmet. Yuk.

Det ska tydligen bli 19° idag, det ser inte så lovande ut, regnmoln och shiet. Men vi får välan se och hoppas på det bästa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0