för kort.

2008-05-09 ♥ 23:49:29 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hallå i stugan.
Här sitter jag och har ångest över min lugg. Det är förkort, så nu när jag lägger mig så kommer jag önska och be till gud att den växer en hel centimeter, eller iaf el halv.

Börjar även bli less på att sitta och vänta på att johan ska ringa nån gång, han är med några kompisar så jag förstår väl om han är bissy. Men jag är DÖtrött och vill sova. om han inte ringer om tio minuter så ringer väl jag till honom då.. Måste ju veta vilken buss vi ska ta och när jag ska komma till honom. För jag skippar att checka på hans lag som han tränars match. Har ingen lust att stå där själv, så måste ju veta hur det ska bli.

Ont i fingret har jag oxå, knivsatans fel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0