?

2008-05-27 ♥ 16:30:22 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hejhej!
Har nyss kommit hem. Det var länge sedan jag kom hem såhär sent, inte sen efter jag tagit fram moppen. Men vi slutade prick fyra idag, länge det. Men vi kollade på film, Odysseuv eller nåt sånt. Har inte sätt filmen men känner igen sagan, har nog hört den i min ungdom ^^ hhaha.

Det är 20°C i skuggan just nu, nästan 21. Det är varmt det, mina armar har åkt på en omgång märker jag. De är röda och knottriga och kliar som s-a-t-a-n. Det blir ingen running för mig ikväll. Känner mig hängig och trött. Så jag väntar till kanske imorgon eller torsdag.

Har faktiskt ingen aning vad jag ska göra ikväll, bara ligga och jäsa på soffan tror jag, det är ju trotts allt gossip girl och DH. Det kan man inte missa. Hihi. Skulle ju som sagt vilja springa, men det går ju inte för sig.

Johan sov förresten aldrig här igår, blev lite ledsen (inte gråtledsen), hade sätt fram emot det jag. Vi är ju så sällan med varandra nuförtiden. Alltid är det något annat, träningar hit och träningar dit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0