dröm om stina-lee och kenza

2008-05-03 ♥ 12:21:04 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej!
Gud så skönt jag har sovit inatt. Vaknade halv tolv helt utvilad. Slocknade nog typ halv ett igår, så elva timmar sov jag. Det behövdes har sovit så dåligt de senaste nätterna. Men inte inatt. I lovit!

Drömde en väldigt konstig dröm.
Jag såg i en annons i tidningen att Stina-lee skulle sälja sin hund Charlie. Jag slog ihop ett och ett och sprang ner och frågade mamma om inte jag skulle kunna få köpa honom. Jovisst fick jag det. Så jag begav mig till henne för att hämta upp Charlie. när jag gjort det och kommit hem så blev jag plötsligt henne (stina-lee alltså). Hon såg att Kenza skulle sälja sin hund och tänkte köpa honom. Det gjorde hon oxå, sen så kom Stina och hunden till sthlm där armani fick världens ryck för han kände lukten av kenza. Så kom Kenza och sa, kan jag inte få klappa han, en sista gång? Neej, sa jag, han är min nu! Plötsligt kom en vind som fångade upp Kenza så hon började fluga runt runt i luften. Alla stirrade på henne, vilket ioförsig inte är så konstigt eftersom att hon flög. Helknepigt, tänk hur man kan drömma. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0