Det hoppas jag på

2008-05-10 ♥ 10:51:24 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Go morron alla!
Man kan ju inte tro att det är sant, det är ju sommarvärme i maj? I början av maj till och med. Det är helt underbart iaf. Idag när jag ska på stan tror jag att jag ska skippa skinnjackan. Kan ju inte gå runt med den, kommer ju svettas ihjäl. Så det blir bara en t-shirt tror jag (: Nån som vet hur länge det är öppet där inne? Mamma sa fyra, men det känns lite tidigt, men jag har ingen aning.

Har sovit riktigt gott inatt. Tyvärr vaknade jag halv åtta imorse för att jag var så himla kissnödig :P haha, inte roligt, men sen somnade jag om iaf. Men nu tror jag att det är dags för en dusch, måste duscha bort allt vax oh shiet som är i mitt hår och kanske, kanske om jag har tur blir det lite bättre till och med. (: Det hoppas jag på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0