det blev bara pannkaka av det x)

2008-05-21 ♥ 16:19:01 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Ibland är man ju dummare än man ser ut. Skulle kolla igenom historia boken bara för att kolla om inte pappret låg där, så ser jag frågorna. De är ju i boken, inte på nåt litet papper, Smartass Linnea. Hah, så gjorde ett par stycken. Lämnar resten till imorron.

min kära bror lagar pannkakor och plättar. Så upptäckte han att det inte skulle räcka till två personer, eller det skulle räcka men vi skulle inte bli mätta. så han fick göra en till satts. HAha, sen så skulle han även steka pannkakan. Men eftersom han inte hade något smör i sket det sig. sen när han hade diskat den så kommer jag, men vi gör en liten av den smeten som var kvar. Hehe, så häller jag i smeten och han sa, tog du i nå smör nu då? HAHA. Neeh



måste säga att rubriken var lite fyndig. ahha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0