denna dag

2008-05-08 ♥ 15:27:44 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hejhej!
Har nyss kommit hem, det är alltid lika skönt att sluta tidigt. Eller tidigare ska man väl säga. Vi blev ju klara med vår planch till vernisaget imorron så då fanns det inget för oss att göra. Så vi åkte hem.

Blodprov tagningen gick bara bra. Men har fortfarande för lågt blodvärde, ska äta mina järntabletter maj ut, sen ska jag på en återkoll och kolla hur det är med järnförvaringen ikroppen. Om den också är bra, behöver jag inte äta några piller mer. Äter faktiskt en hel del med piller.. järntabletterna, p-piller, omega 3 och vitaminer. Men de två sistnämda tar jag bara när jag kommer ihåg ^^

image107



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0