blod

2008-05-08 ♥ 17:52:39 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Jag skar sönder min fingertopp förut när jag lagade mat. Blödde som en stucken gris. Fast så himla stort var det ju inte. Men blödde gjorde jag iaf. Om det är någon som undrar och intresserar sig för vad det blev för nåt gott så blidde det tjockpannkaka. Mycket lyckad. Men orkade till min förtvivelse bara två bitar. Fick kämpa med den andre för att få i mig hela. Ångrad mig sen att jag gjorte pannkakan för man får ju sån himla håll lätt när man springer - Jag ska springa sen. Men får väl klämma på en sten. Då brukar de gå över, eller så får jag väl kämpa på endå.



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ska också ut och springa sedan
Vi är två riktiga marathon snubbar vi haha xD

2008-05-08 @ 18:59:45
URL: http://linahjort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0