bergmanska!

2008-05-07 ♥ 19:50:30 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Hej!
Trotts att jag slutade halv tolv blev det stressi stressi. ^^ Kom ju hem vid halv fem så fick kasta i mig maten och åka, tjugo minuter hade jag på mig. Men jag hade ju varit på Birsta med Emelie. Shoppat loss en hel del, köpte, jeans, t-shirt och en väska. Allt på gina. Vi upptäckte ju att vi hade gått bergmanska nu (5000kr) så det blev nåra inpulsköp för oss, mig väskan och emelie köpte nån kofta, örhängen och halsband =)

Nationella gick väl sisådär, kunde ju gått bättre. Men men, man ska inte klaga. Olle har sagt att det spelar ingen roll vad vi får på nationella, vi kommer endå få G. Bra det.

Imorron får jag inte glömma bort blodprovstiden, kan ju undra hur det kommer gå när det är strejk och allt. Får säkert vänta läääänge. Om jag ens får nån tid. Blir sur om jag inte får de, har ju åkt dit i onödan då ju. VI får välan se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0