Aotsh

2008-05-22 ♥ 18:23:10 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Har suttit här ett bra tag nu och snackat med Jonsson. Trevligt. heheh.

Så snart ska jag väl ta och bege mig ut i naturen och springa fort som vinden. Kan behövas, tänkte springa 9-10 km. Blir bra de. Imorgon slutar vi halv tolv, skönt! För vi har ingen gympa, eller vi har gympa på eget initsiativ. Vilket innebär att vi ska "röra" på oss själv, hemma eller någon anan stanns. Det har jag ingen lust med så jag sticker hem. Jappjapp,

Klias gör det också, har bränt mig på "brösten" eller vad man ska säga, bröstkorgen? Där man har sin urringning. Så kan jag säga. Hade lite väl mycket idag, ångrade mig när jag var på skolan. Men jajja, sånt händer. Flashade iaf inte hela alltet. Hoho. klias gör det iaf, enda upp på halsen. Aotsh.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0