warming mineral mask

2008-03-06 ♥ 14:42:06 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Jag har precis kommit upp ur badet, snacka om att det var skönt. Testade en warming mineral mask från body shop, den kändes jätteskönt på och precis när man geggade på det så blev det jättevarmt. Den var dryg så den komer räcka länge! Men när jag tog bort den så blev jag rätt så torr, men jag tror att den tog bort all body lotion och så, skönt var det iaf. Får väl se hur hyn är imorgon, det brukar för mig, ta ungefär en dag innan man ser något resultat. Ibland måste man använda den mycket innan man ser. Men som sagt så gillade jag den.

Jag har även varit ute och sprungit... Det gick inte alls speciellt bra, det blåste och var motvind och jag fick håll. YEY. Men det kan ju inte alltid gå bra. ;P Haha, är lite avis på emelie för hon har köpt snyggmobilen. Få se om jag slår till på den jag med.. ;)

image75



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0