uppe med tuppen

2008-03-07 ♥ 11:27:35 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

hejsan!
Sitter hos Johan nu, jag väckte den stackarn. Han låg och sov och så kom jag inklampande. Eller jag ringde på dörren. ^^ Själv så var jag uppe med tuppen i morse, vaknade kvart i nio exakt samma tid som igår och varför jag gjorde det har jag ingen aning om. Men jag var pigg så jag stack ut och sprang. Det gick skit, det var så halt så det var som att springa på ett löpband. Jag kom ingen stanns, tillslut fick jag gå den biten där det var så halt.

Vi ska till stan idag, tänkte ta 12.50 bussen. Måste kolla efter ett par nya jeans, strumpor och nån långärmad tröja.
Vi ska även laga mat när vi kommer hem, det blir mys. Vi ska göra kyckling och hasselbakspotatis, hoppas att det blir gott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0