tidigt.

2008-03-01 ♥ 08:48:50 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Godmorgon!
Man kan ju undra vad jag gör uppe såhär tidigt.. Men jag vaknade först av att jag var så himlans kissnödig, hade druckit en hel del igår när jag kom hem. Sen så försökte jag somna om, när jag började känna att nu var det nära (till att somna asså) så ringde telefonen.. yey. Så då kom jag på att om jag gick upp nu och åt frukost och allt så hinner jag springa.. tyvärr så regnar det, men det skiter jag i. Jag får väl bli blöt då, blir ju ändå svettig.

Vi hade det roligt igår, jag gillar mina flickor jag :). Fast jag köpte alldeles för mycket godis.. 45 kr kostade det. Ungefär ett halvt kilo ;O Herre gud säger jag bara, fick ont i magen och den svällde upp, hahha. Kunde inte ens äta upp allt så mycket var det. Vi gjorde väl inte något speciellt, tjattrade på och skrattade, kollade på en film oså :).

Neeh, nu ska jag ta och packa lite kläder och sånt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0