take it back

2008-03-26 ♥ 13:07:39 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (0)

Nu så har jag målat på det sista "lagret" till manikyren, är nöjd. Det blev till och med rätt så bra på vänsterhanden ^^ Jag struntade i att springa tog en tur på träningscykeln istället. Grisit jobbigt var det på slutet kan jag lova, men det var skönt efter jag hade duschat.. Som det alltid brukar vara efter en hård träning. Jag ska vara med johan efter han ha klippt sig, så det blir ju bra :) som jag saknar honom.. En hel vecka sen vi sågs.

Mamma kom på imorse att det var ju imorron som jag ska ta blodprov, 10.15 .. Tidigt som satan, vi får väl se om jag har ett normalt blodvärde nu då. Näe, nu ska jag gå och sminka mig, ha det bra.

image88



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0