Svullen...

2008-03-09 ♥ 11:52:08 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Det är ju så typiskt att av alla dagar på hela året så blir jag sjuk nu. Måtte pissit igår hos johan. Sedan när jag kom hem mådde jag ännu sämre, jätteont i halsen och munnen, jag har även feber. Jag har fått blåsor runt hela rungan, har ont runt tänderna på tandköttet och mina halsmandlar är stora som berg. Vaknade faktiskt i morse på grun av dem, jag vände på huvudet och de kom på kudden och ajj, klockan var bara 7. Imorgon ska jag till doktorn.. Jag som måste gå på skolan.. Vi ska börja med ett proketarbete där vi ska diskutera! Jag måste ju va med, men så blir det icke. Får ju hoppas att jag inte missar allt för mycket så det inte blir svårt att komm in i gruppen.. SKIT.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Trakigt att du gatt och blitt sjuk! :/

2008-03-09 @ 12:27:29
URL: http://theobsession.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0