städdag

2008-03-08 ♥ 15:07:50 | Kategori >> Mitt liv | KOMMENTARER (1)

Hallå!
Jag har varit på riktigt städhumör idag, hur man nu kan vara det.. Så jag har städat HELA rummet, och då menar jag hela. Jag har rensat/städat garderoben, fixat i bokhyllan, damtorkat och snart är det damsuget. Fast det lämnar jag över till pappa.  (klicka på bilderna så blir de större).
före:                     efter:



Passade även på att knäppa kort på det som jag fick med mig hem igår från stan :) nästan alla smycken (å sjal) fick jag i surprise bagen.. utom ett halsband och ett armband.. om det är någon som är sugen på ett par örhängen så kan ni få dem.. säg bara till, det är dom som ligger vid det orangea halsbandet, de är röda och har en massa hänggrejs. Rätt så fina.

image80




Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltid skont nar man stadat i ordning allt - bara svart att halla det stadat :p

2008-03-09 @ 12:15:07
URL: http://theobsession.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0